måndag 7 december 2009

-

Jag börjar nu återigen anta formen av den nästan genomskinliga, mjölkvita gestalt som uppträder under denna tid av året. Nonsens. Jag hade faktiskt inte på känn att det skulle inträffa i år. Jag trodde att den tiden vart förbi, men nu är den här. Den brukar infinna sig i oktober någongång, eller så är den alltid närvarande.

Nåväl. Helgen har varit givande och rolig, som så många andra helger på sista tiden. Jag börjar frukta att de snart nått mot sitt slut? Eller har det roliga kanske just börjat? Jag hoppas på det sistnämnda. För jag trivs. Fin fest på skolan, mys hos mor och far, och auskultation på mors jobb, mycket skall man se! Och mycket mer kommer hon att få se. Sanna mina ord.

Nu skall jag återgå till att fördjupa mig i implantat, sakta men säkert.

2 kommentarer:

Sara sa...

Det har bara börjat gumman, trust me! PUSS

Frida Sofia Pavlovna sa...

Sara: Oh I sure do hope so!