onsdag 6 januari 2010

-






I skrifvande stund har mina grannar extrem fyllefezt. Bättre än slagsmål? Säg det du! Kanske dags att kontra och ringa securitas? Tala till bönder på bönders vis och med di lärde på latin. Eller hur vart det nu Clara?

Verkar förövrigt som om det blir en greklandstripp tidigare än väntat, för att kompensera för bortsprungen tid! Det skall bli fint! I april närmre bestämt!

Och du, din anonyma lilla man behöver ej längre oroa dig för ett tillkännagivande. Jag har listat ut vem du är, så det så! Sjukt obehagligt att inte våga uppge sin person. Därutav uttrycks det misstankar och inte förhoppningar my dear friend.

Imorgon: Som vanlett denna vecka, destination Käftis och en harang av sammanfattningar, käftsmällar och frågeställningar som skall genomsyra dagen! Sara och jag tragglar vidare, snart skall jag och Niklas brottas, munhuggas som så många gånger förut! Håll ut, snart är mardrömmen slut! Jag sär: Håll ut!

Inga kommentarer: