onsdag 17 februari 2010

Av med huvudet!1!

Mycket är i görningen. Och jag gillart! Helgen ser ut att bli full av fina möten. Jag tankar (NEJMENOJ) hem en massa fina filmer, och jag har ätit god mat. Då är man vid gott mod vill jag påstå! I morse tog jag den bästa bitewing bilden jag tagit i hela mitt lif faktiskt, och tänkte tanken: "Detta kommer ALDRIG hända igen!", men tänka sig, nästföljande bitewing blev om möjligt ännu bättre! Tänka sig! I sådana stunder blir man mycket glad! Sedan kämpade jag med tunga och saliv och lyckades ändå sätta 27mo som en smäck! Flyter på får jag lov att påstå. Som om inte detta vore nog så fanns det till min stora förvåning platser kvar till premiären av Alice i underlandet. Det trodde jag definitivt INTE, och på en bra placering också, på Royal! Wowwow! Jag ser fram emot det som bara den.

Just nu ser jag bara fina saker, längtar till våren, längtar till sommaren, längtar efter mina fina vänner och mina fina föräldrar och morföräldrar. Nu har jag ryggen fri nu när jag nämnt alla!

1 kommentar:

Ida sa...

Mmm, ljuva Depp:an.. han borde synts mer i filmen : )