måndag 30 november 2009

-









Helgen har bara varit en enda stor tillställning av trefliga händelser och öl! Det ni, inte alltid det är så. Och nu har vardagens gråa hölje dragit över mig, och det är dags att ta tag i studierna rörande statistik. Hmpf säger jag.

Satte ett bone-level och ett tissue-level implantat idag när Straumann vart hos oss och spände bågen i skolan. Riktigt trefligt faktiskt, och man fick lära sig att ta avtryck för distansinpassning också minsann, definitivt en bana jag tänker gå. Inte distansinpassning då, det passar jag till mina kära kollegor på labb, nej implantatvägen.

Nåväl. Nu är det somsagt studierna som är igång. Det är drygt, men jag måste. Varvar det med fina avsnitt av Dexter, oh min Dexter. Riktigt förnöjsamt!

5 kommentarer:

Clara sa...

haha SHIT vilken icke-smickrande bild på mig vid väggen!!

Emmsan sa...

Åh, jag tyckte det var JÄTTEfina bilder, Clara! Jag saknar er båda mycket. Det var längesedan sist, ända sedan indian haweli-kvälli(!!). frida, jag tänkte bara säga, att jag läste ju statistik förra hösten, om du vill ha lite anteckningar från mig? Ibland hjälper det...ibland inte. De är dina om du vill ha dem.
All min kärlek
Emma

Johan sa...

tack :) kul bilder haha!

Frida Sofia Pavlovna sa...

Johan: Så går det när man målar och dricker öl ;) :P

Frida Sofia Pavlovna sa...

Emman: JA! JAG VILL GÄRNA HA! Jag hatar statistik av hela mitt hjärta! Hade varit jättesnällt om jag får låna lite till min tentamen! Vi får hitt på ngt fräsigt snart då :) Haweli vart supernice! Clara vart jättejättefin på ala bilder, som vanlett! PUSSAR!